• Mâine durabil pentru toți

    3 dintre cele mai longevive asociații pentru mediu din România demarează un proiect pentru găsirea unei voci comune în sectorul dezvoltării durabile Avem vești! Primite mai de ieri-alaltăieri pentru un „Mâine durabil pentru toți„. Așa am decis, împreună, să numim cel mai nou proiect demarat de Asociația Mai bine, alaturi de partenerii noștri Asociația REPER21 […]

  • Proiectul Erasmus+ „Tiers-Lieux climatiques. L’Education au Changement climatique centrée sur l’Humain”

    REPER21, în parteneriat cu CANOPÉE (Franța) și A SUD (Italia), implementează proiectul “Tiers-Lieux climatiques. L’Education au Changement climatique centrée sur l’Humain” (“Locuri terțe climatice. Educația privind schimbările climatice centrată pe Om”), finanțat de Uniunea Europeană prin Programul Erasmus+. Proiectul își propune ca obiectiv general să dezvolte noi competențe educaționale (cunoștințe, abilități, atitudini) ce permit actorilor […]

  • Eticheta Școală Durabilă

      REPER21, MAI BINE și TERRA MILENIUL III au dat startul proiectului „Eticheta ‘Școală durabilă’. Advocacy pentru accelerarea politicii de Educație pentru dezvoltarea durabilă la scară locală”, implementat în perioada iulie 2022 – octombrie 2023! Scop: Creșterea capacității actorilor din școală (elevi, profesori, directori), a ONG-urilor și a altor actori din comunitatea educativă (părinți, cetățeni […]

  • Angajament pentru climă

    „Angajament pentru climă” își propune să contribuie la creșterea conștientizării, implicării civice și educării cetățenilor din România, în combaterea cauzelor și efectelor schimbărilor climatice, pe parcursul a 24 de luni. Un accent deosebit în cadrul proiectului va fi pus pe populația tânără, care va fi cea mai afectată de efectele generate de schimbările climatice. Obiectivele proiectului Creșterea […]

  • Orașe reziliente. Advocacy pentru dezvoltarea rezilientă la schimbările climatice a comunităților mic urbane în declin

        Dăm startul proiectului „Orașe reziliente. Advocacy pentru dezvoltarea rezilientă la schimbările climatice a comunităților mic urbane în declin”, desfășurat în perioada mai 2021 – octombrie 2022! REPER21 (coordonator), Terra Mileniul III, Centrul de Dezvoltare Comunitară Durabilă și Declic (parteneri) vă invită la evenimentul de lansare, care va avea loc joi, 27 mai, ora […]

  • Prof21 – Dezvoltarea competențelor profesorilor și managerilor școlari pentru o școală atractivă și inclusivă

                                                                    Proiectul „Prof21 – Dezvoltarea competențelor profesorilor și managerilor școlari pentru o școală atractivă și inclusivă” îşi propune să aducă o contribuție semnificativă la dezvoltarea competențelor cadrelor didactice din 23 de școli din județele Brașov, Mureș, Vaslui, Călărași, Ialomița, Prahova, Dolj, Olt, Vâlcea și Hunedoara de a implementa programe educaționale inovatoare care să conducă […]

  • ONG21- Participarea ONG-urilor la politica de Educație pentru dezvoltarea durabilă

    Proiectul „ONG21. Participarea ONG-urilor la politica de Educație pentru dezvoltarea durabilă” este o iniţiativă a Asociaţiei REPER21 (lider de parteneriat) şi este implementat în parteneriat cu Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile. Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, 2014-2020.

  • Competențe climatice

    Prin proiectul „Competențe pentru Educația privind Schimbările climatice (ESC) în comunități vulnerabile” urmărim să dezvoltăm competențele pedagogice indispensabile pentru ESC cu un grup de 12 profesori români, 12 activiști comunitari francezi, 12 consultanți de mediu italieni, care își desfășoară activitatea în comunități vulnerabile. Premiza Descoperirea unor tehnologii inovatoare, adoptarea unor acorduri și reglementări mai constrângătoare, alocarea […]

  • PROF 21

    Schimbările profunde și rapide ce caracterizează lumea de astăzi revoluționează toate domeniile, inclusiv cel al educației. Școala secolului 21 trebuie să ofere tinerilor un parcurs de învățare inovator, complex și interdisciplinar. Provocarea educației este să-i învețe să trăiască o viață bună, armonioasă, ca persoane, și să conceapă împreună un model de dezvoltare durabilă pentru societatea lor. Profesorul secolului 21 știe să formeze abilități de viață și își învață elevii cum să acționeze eficient și responsabil, în calitate de cetățeni, producători, consumatori.