Marketingul legat de o cauza

Daca e marti, dezbatem… despre Marketingul legat de o cauza.

Dezbatere va fi moderata de Tea Vasilescu si Emilia Carata (proiectul CharityGift.ro).

Anul aceasta Martisorul vine cu o cauza!

Simbol al sosirii primaverii, Martisorul este cunoscut astazi si ca un semn al sentimentelor filantropice. Constienti de realitatile sociale si de mediu in care traim, simtim nevoia sa oferim colegilor si celor dragi nu doar acest talisman al renasterii naturii, ci si un simbol al implicarii noastre sociale.

Care sunt cadourile care au o valoare adaugata sociala si cum le putem gasi?

Principala oferta vine din partea firmelor care utilizeaza tehnici de marketing legate de o cauza (Cause Related Marketing). Aceste tehnici prevad donatii in favoarea unor proiecte care au ca scop rezolvarea unor probleme majore de sanatate (cancer, SIDA), care afecteaza copiii (violenta in familie, saracie, carente educationale) sau sunt legate de mediu (deforestare, dezastre naturale). Sumele donate sunt stabilite in functie de vanzarile realizate.

La dezbaterea de marti vom raspunde impreuna la urmatoarele intrebari: Cum se construieste o strategie de marketing legat de o cauza? Cat de benefica este aceasta pentru societate? Care este satisfactia adusa consumatorului? Care sunt avantajele firmelor? Dar ale ONG-urilor?

Si pentru a ramane in spiritul dezbaterii, vom oferi martisoare realizate de grupul Rudolf pentru cauza a 6 copii orfani de la Valea Plopului.

Pentru inscrierea la dezbaterea de marti, 1 martie, va rugam sa ne scrieti pe adresa contact@reper21.org, specificand prenumele si numele, denumirea ONG-ului si rolul dvs in cadrul organizatiei (membru, angajat, voluntar etc.)